Usługa ABP

Applan Business Platform [ABP] – to najbardziej elastyczne, na polskim rynku, rozwiązanie informatyczne dla firm realizujących sprzedaż dowolnych produktów, również finansowych i ubezpieczeniowych, z wykorzystaniem rozległych i rozproszonych sieci sprzedażowych. Łączy w sobie najistotniejsze elementy funkcjonalne systemów klasy ERP i CRM. Pełna funkcjonalność platformy ABP jest dostępna na każdym, mającym dostęp do Internetu, urządzeniu [PC, laptop, telefon komórkowy] z zainstalowaną przeglądarką internetową.

Applan Business Platform (Usługa ABP)

Dzięki wdrożeniu ABP większość pracochłonnych procesów biznesowych może zostać zautomatyzowana, przy zachowaniu wszystkich wymogów wynikających z obecnych regulacji prawnych i rynkowych. Platforma ABP funkcjonuje już od blisko 10 lat i wielokrotnie była poddawana ocenie audytorów wewnętrznych i zewnętrznych; za każdym razem uzyskiwała pozytywną ocenę pod względem funkcjonalności jak i sposobu budowania procesów biznesowych.

Jednak nie każda firma ma potrzebę i możliwości skutecznego samodzielnego wdrożenia, konfiguracji i utrzymania platformy ABP. Dlatego równolegle oferujemy kompleksową usługę APB składającą się z 5 filarów:

  • backoffice – pełna obsługa użytkowników systemu oraz dokumentacji realizowanych transakcji
  • administracja merytoryczna – zarządzanie strukturą kont oraz ofertą produktową
  • hosting – zapewnienie bezpieczeństwa systemu oraz danych
  • development – rozwój funkcjonalny platformy oraz wsparcie techniczne
  • platforma ABP – rozwiązanie informatyczne

Struktura ABP

Korzyści wynikające z wdrożenia rozwiązania ABP to:

  • automatyzacja najbardziej pracochłonnych procesów i możliwość przesunięcia zasobów do działań handlowych
  • łatwe definiowanie i szybkie wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży skracając znacznie time to market
  • natychmiastowy dostęp do nowych produktów w całej sieci sprzedaży i równoczesne wycofywanie z wszystkich punktów
  • ograniczenie kosztów związanych w przygotowaniem, produkcją i dystrybucją druków oraz materiałów informacyjnych
  • obniżenie kosztów szkoleń produktowych
  • standaryzacja i skrócenie czasu obsługi klienta
  • zarządzanie siecią sprzedaży, w tym system rozliczeń i raportowania on-line
  • wysoka skalowalność systemu dzięki zastosowaniu architektury wielowarstwowej
  • wysoka dostępność systemu – dzięki redundantnej konfiguracji serwerów WWW i baz danych