Applan Business Platform [ABP] – to najbardziej elastyczne, na polskim rynku, rozwiązanie informatyczne dla firm realizujących sprzedaż dowolnych produktów, również finansowych i ubezpieczeniowych, z wykorzystaniem rozległych i rozproszonych sieci sprzedażowych. Łączy w sobie najistotniejsze elementy funkcjonalne systemów klasy ERP i CRM. Pełna funkcjonalność platformy ABP jest dostępna na każdym, mającym dostęp do Internetu, urządzeniu [PC, laptop, telefon komórkowy] z zainstalowaną przeglądarką internetową.
Dzięki wdrożeniu ABP większość pracochłonnych procesów biznesowych może zostać zautomatyzowana, przy zachowaniu wszystkich wymogów wynikających z obecnych regulacji prawnych i rynkowych. Platforma ABP funkcjonuje już od blisko 10 lat i wielokrotnie była poddawana ocenie audytorów wewnętrznych i zewnętrznych; za każdym razem uzyskiwała pozytywną ocenę pod względem funkcjonalności jak i sposobu budowania procesów biznesowych.
Jednak nie każda firma ma potrzebę i możliwości skutecznego samodzielnego wdrożenia, konfiguracji i utrzymania platformy ABP. Dlatego równolegle oferujemy kompleksową usługę APB składającą się z 5 filarów:
- backoffice – pełna obsługa użytkowników systemu oraz dokumentacji realizowanych transakcji
- administracja merytoryczna – zarządzanie strukturą kont oraz ofertą produktową
- hosting – zapewnienie bezpieczeństwa systemu oraz danych
- development – rozwój funkcjonalny platformy oraz wsparcie techniczne
- platforma ABP – rozwiązanie informatyczne
Korzyści wynikające z wdrożenia rozwiązania ABP to:
- automatyzacja najbardziej pracochłonnych procesów i możliwość przesunięcia zasobów do działań handlowych
- łatwe definiowanie i szybkie wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży skracając znacznie time to market
- natychmiastowy dostęp do nowych produktów w całej sieci sprzedaży i równoczesne wycofywanie z wszystkich punktów
- ograniczenie kosztów związanych w przygotowaniem, produkcją i dystrybucją druków oraz materiałów informacyjnych
- obniżenie kosztów szkoleń produktowych
- standaryzacja i skrócenie czasu obsługi klienta
- zarządzanie siecią sprzedaży, w tym system rozliczeń i raportowania on-line
- wysoka skalowalność systemu dzięki zastosowaniu architektury wielowarstwowej
- wysoka dostępność systemu – dzięki redundantnej konfiguracji serwerów WWW i baz danych